Ogłoszenie: księgowa/księgowy

Miejsce pracy: Przedszkole nr 1 EKOLUDKI w Ełku, ul. J. Kilińskiego 48
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Przedszkole nr 1 EKOLUDKI w Ełku, ul. J. Kilińskiego 48
Ogłoszono dnia: 01.6.2024
przez Małgorzata Ignatowicz
Termin składania dokumentów: 14.06.2024 00:00 Nr ogłoszenia: 1/2024
Zlecający: Przedszkole nr 1 EKOLUDKI w Ełku, ul. J. Kilińskiego 48

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:

Niezbędnewymagania:

  1. ma obywatelsko polskie;
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie był/a prawomocnie skazany/a za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

Kandydat spełnia jeden z poniższych warunków:

  1. ukończył/a ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe
  2. ukończył/a średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 2-letnią praktykę w księgowości
  3. posiada wykształcenie w zawodzie technik rachunkowości w zakresie rozliczania wynagrodzeń i danin publicznych  i posiada co najmniej 2-letnią praktykę w księgowości
b. Wymagania dodatkowe:

Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisko, na które przeprowadzany jest nabór:

  1. Posiada umiejętność właściwej interpretacji i stosowania regulacji prawnych w zakresie prawa pracy, Kodeksu Pracy,  Karty Nauczyciela, ustawy pracownikach samorządowych, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego
  2. Posiada znajomość przepisów w zakresie finansów publicznych, rachunkowości, kadr i płac
  3. Posiada umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  4. Posiada samodzielność w działaniu
  5. Terminowość, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, systematyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Sporządzanie list płac
  2. Prawidłowe obliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
  3. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji do ZUS
  4. Prawidłowe i terminowe obliczanie zaliczek na podatek dochodowy
  5. Sporządzanie przelewów do banku
  6. Prowadzenie kart wynagrodzeń zasiłkowych i podatkowych oraz innych niezbędnych do prowadzenia dokumentacji pracowników
  7. Wyliczanie i sporządzanie list wypłat zasiłków z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
  8. Prowadzenie kartotek pożyczkobiorców pożyczki mieszkaniowej z ZFŚS
  9. Wydawanie zaświadczeń związanych z wynagrodzeniami zatrudnianych pracowników
  10. Sporządzanie sprawozdań GUS
  11. Sporządzanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego PIT 11, PIT 4R, PIT 8AR i innych dokumentów niezbędnych w tym zakresie
  12. Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do ZUS
  13. Prowadzenie dokumentacji kadrowej placówki (pisanie umów o pracę, świadectw pracy, angaży pracowników i innych niezbędnych dokumentów)
  14. Prowadzenie akt osobowych pracowników (upinanie dokumentów do akt i dbałość o ich rzetelność)
  15. Prowadzenie dokumentacji związanej z RODO
  16. Prowadzenie dokumentacji związanej z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi
  17. Inne prace zlecone przez Dyrektora lub Głównego Księgowego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:

  1. Curriculum vitae – CV
  2. List motywacyjny
  3. Kopię dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  4. Kopię dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie
  5. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), publ. Dz. Urz. WE L Nr 119, s.1
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:

14.06.2024 00:00

b. Sposób:

Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście  u dyrektora, wicedyrektora  przedszkola lub przesłać pocztą na adres placówki: Przedszkole  nr 1 „Ekoludki” w Ełku  ul. Jana Kilińskiego 48 , 19-300 Ełk w zamkniętych i opisanych kopertach z imieniem i nazwiskiem kandydata, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze  księgowego w  Przedszkolu nr 1” Ekoludki”  w Ełku.

Termin składania dokumentacji trwa od dnia 01.06.2024r. do dnia  14.06.2024r.   w godz. 8.00 - 14.00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu.

Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych.

Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę, z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

VII. Informacje dodatkowe:

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 87 7326430, 87 7326778

Dokumenty kandydatów, którzy nie uzyskają akceptacji będą przechowywane w archiwum Przedszkola nr 1 „Ekoludki”  w Ełku przez okres 3 miesięcy od momentu upowszechnienia informacji o wynikach naboru, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

Podmiot udostępniający informację:Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyla informację:Małgorzata IgnatowiczData wytworzenia informacji:01.06.2024 00:00
Osoba, która odpowiada za treść:Małgorzata IgnatowiczData wprowadzenia do BIP:02.06.2024 12:18
Wprowadził informację do BIP:Małgorzata IgnatowiczData udostępnienia informacji:02.06.2024 12:18
Osoba, która zmieniła informację:Małgorzata IgnatowiczData ostatniej zmiany:02.06.2024 12:19
Artykuł był wyświetlony:0 raz(y)
Lp.CzasOsoba zmieniającaPodgląd
1.02.06.2024 12:18Małgorzata IgnatowiczPodgląd